S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Ako nakupovať
Ako nakupovať

Snažíme sa, aby nakupovanie v našom e-shope bolo ľahké a prehľadné. V prípade problémov sme však pre Vás pripravili návod ako jednoducho nakúpiť krok za krokom.

1. Sortiment produktov vyberáte z ponuky naľavo. Všetky ceny v eshope sú konečné, nie sme platcami DPH.

2. Po výbere produktu jednoducho napíšte koľko kusov chcete z daného produktu kúpiť a pokračujete stlačením tlačítka KÚPIŤ. Následne máte na výber či chcete v nákupe pokračovať alebo chcete objednávku ukončiť.

3. V prípade pokračovania v nákupe postupujete rovnako.

4. V prípade dokončenia objednávky si prosím skontrolujte v ponuke druh a množstvo objednaného tovaru. Následne si vyberte spôsob dopravy a spôsob platby. Tovar zasielame kuriérom Slovenskej pošty v sume 2,90 € alebo 3,90 €  závislosti od hodnoty Vašej objednávky. Platiť za objednaný tovar môžte vopred na základe nami vystavenej faktúry po potvrdení objednávky, kde automaticky získavate zľavu 2% na celú objednávku alebo platiť prostredníctvom dobierky pri prebratí tovaru. Pri dobierke si účtujeme poplatok 1 €.

5. Ak ste si vybrali platbu vopred tak faktúru Vám vystavíme až po odsúhlasení termínu dodania. Nestane sa Vám teda, že by ste za tovar zaplatili a nebol nami dodaný včas.

6. Po vybraní spôsobu dopravy a spôsobu platby pokračujete stlačením tlačítka OBJEDNAŤ.

7. Ďalej už len vyplníte fakturačné a dodacie údaje a objednávku odošlete.

8. Na Vami zadaný e-mail Vám príde automatické potvrdenie objednávky s rekapituláciou objednaného tovaru.

9. Následne my objednávku spracujeme, oboznámime Vás s tým, či máme tovar skladom a kedy Vám bude dodaný.

10. Štandardne tovar expedujeme do 2 dní. V prípade, že by nebol skladom napíšeme Vám presný termín dodania, ktorý nám Vy potvrdíte/zamietnete. Teda objednávka bude platná len na základe Vášho potvrdenia a stornovaná ak s daným termínom dodania súhlasiť nebudete.

11. Po doručení tovaru si zásielku skontrolujte. V prípade akéhoľkovek poškodenia nás prosím kontaktujte do 14tich  pracovných dní od doručenia, inak reklamácia vybavená nebude.

12. Pri poškodení tovaru nám spravidla poškodený tovar nie je potrebné zasielať, stačí nám fotografia poškodeného rámu, ktorý je ešte v našej fólii. Reklamácie vybavujeme obratom.

13. V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností sme Vám k dispozícii prostredníctvom mailu na : info@svetramov.sk

14. E-mailovú komunikáciu vybavujeme priebežne aj mimo pracovné dni a mimo pracovný čas.

15. Prajeme príjemný a pohodlný nákup :-)

ODk2ZWE